Injection π23 'Tabula Rasa'
Класичний survival horror, зосереджений на розгадуванні головоломок, дослідженнях і стратегії. Керуйте самотнім персонажем, ізольованим від суспільства, який відчайдушно шукає свого собаку та потрапляє в темну змову. Історія про таємні товариства та програми контролю розуму, натхненна історичними фактами та реальними подіями.