S.T.A.L.K.E.R.: Call of Prypiat - Enhanced Edition
Повернись туди, звідки все почалося. Трилогія S.T.A.L.K.E.R., одна з найвизначніших і найреволюційніших серій шутерів від першої особи, повертається. Тепер у покращеній та оновленій версії для нового покоління. S.T.A.L.K.E.R.: Call of Prypiat розповідає історію агента Служби безпеки майора Дегтярьова, який розслідує долю зниклої експедиції. Наповнена яскравими персонажами, незабутніми побічними історіями та справжнім духом свободи, ця частина дарує потужне й емоційне завершення Legends of the Zone Trilogy. СТУПИ НА НЕЗВІДАНІ ЗЕМЛІ Досліджуй раніше недоступні регіони серця Зони. Перетинай заболочені простори Затону, обстежуй занедбаний промисловий комплекс на "Юпітері", блукай примарними вулицями Прип’яті й спускайся до забутих підземель, що роками лишались запечатаними. ЗІТКНИСЬ ІЗ НОВИМИ ЗАГРОЗАМИ Зона стала ще непередбачуванішою — її аномалії спотворюють реальність у смертельно небезпечний спосіб. Ховайся від раптових викидів і готуйся до зустрічі з новими мутантами: хитрою хижачкою химерою та підступним бюрером, чиї телекінетичні здібності перетворюють темні підземелля на справжній кошмар. ЗАВЕРШИ ШЛЯХ Занурся в унікальне поєднання екшену, горору, виживання та RPG у моторошно-реалістичному світі в декораціях Східної Європи. Твої рішення впливатимуть на долю тих, кого ти зустрінеш, і визначатимуть твоє власне виживання. Вдалого полювання, сталкере!