Аліса в Задзеркаллі - Пошук Предметів
Пориньте в чарівний світ улюбленої казки Аліса в Задзеркаллі ( Alice Through the Looking Glass )! Барвисті 360-градусні локації, відповідні сюжету знаменитої казки, анімація і 3D-ефекти зроблять Вашу пригоду захоплюючою та яскравою! Нова казкова гра українською у жанрi Пошук Предметів та Пазли від авторів Петля Часу. Пориньте у нову пригоду! Допоможіть Алісі пройти всі випробування! Грайте разом з дитиною - це захоплююче і корисно для розвитку уважності та ерудиції! А якщо Ваша дитина ще не читала казку Аліса в Задзеркаллі , тоді гра допоможе викликати ціікавість до читання.