Welcome to ParadiZe
ParadiZe'a hoş geldin! Kendine ait bir zombi yoldaşın olsun mu istiyorsun? Seni kendi türünden koruyacak ve tüm maceralarında sana eşlik edecek sadık bir dost mu arıyorsun? ParadiZe'da bu isteğini gerçekleştirebiliriz! Burada tüm pis işleri zombiler yapar. Güzeller güzeli ParadiZe ülkesinde dâhi felaketzedeler, tüm dünyayı istila eden zombileri kontrol etmek için kullanılabilecek bir teknoloji üzerinde çalışıyor. Zombiler, aptal ve dengesiz olsalar da kontrol altındayken paha biçilmez müttefiklerdir. ParadiZe pek güllük gülistanlık olmayabilir ama nispeten zeki ve becerikliysen belki hayatta kalmayı başarabilirsin... Bol sürprizli bir rota ParadiZe'ı keşfederek renkli ve olağandışı karakterlerle tanış. Bölgenin sıra dışı bitkileri ve hayvanları seni her defasında şaşırtacak. Karda veya çölde, tek başına veya Zombot dostlarınla birlikte maceraya atıl ve bizimle geçireceğin sürede sana rahatsızlık vermeye çalışan tüm gereksizleri keyfince ortadan kaldır. Vahşi doğaya bir yolculuk yapmayı mı yoksa kampında yan gelip yatmayı mı tercih edersin? Seçim sana kalmış, bizimle geçireceğin zaman boyunca ne yapacağına gönlünce karar ver! Tabii bölgenin yerlilerine çok yaklaşmamanı öneririz. Biraz... agresif olabiliyorlar. Evim Evim Güzel Evim Buraya vardıktan sonra kısa bir süre içerisinde sana sıcak ve ufak bir yuva olacak kampını kurmalı ve kademe kademe geliştirmelisin. Rahatını sağlamak önemli olsa da savunma hattı kurmayı da sakın unutma! Seni asla yalnız bırakmamak gibi bir huyları olan zombileri uzak tutmak için çeşitli tuzaklar ve savunma yapıları ekle. Bir kampı idare etmek çaba ister ama böyle sıkıcı işlerle uğraşmak istemiyorsan canını sıkmana gerek yok. Dediğimiz gibi, burada tüm pis işleri zombiler yapar. Ne kadar çok, o kadar iyi... Bizimle geçirdiğin süre boyunca tek tabanca olarak takılabilir veya sosyalleşmeyi seçebilirsin. Bu unutulmaz deneyimi seninle birlikte tatması için en fazla üç arkadaşını davet edebilirsin. ParadiZe herkese kucak açar! Ee... Hâlâ neyi bekliyorsun?