Trek to Yomi
Genç kılıç ustası Hiroki, ölüm döşeğindeki ustasına kasabasını ve sevdiği insanları tüm tehlikelere karşı koruyacağına dair söz vermişti. Yaşadığı trajedilere karşın görevine hâlâ sıkı sıkıya bağlı bu yalnız samurayın, kendiyle yüzleşmek ve alacağı yolu belirlemek için yaşam ve ölümün ötesine yolculuk etmesi gerekiyor.