Treadnauts
Treadnauts rekabete dayalı dövüş oyunlarına fiziğin ustalığından bir öpücük konduruyor. Görkemli arenalar arasında tankını zerafetle kullan ve rakiplerine ölümcül darbeler indir! Elinde; tüm duvarlara yapışan paletler, havada zıplamayı sağlayan iticiler, sürtünmesiz kayma ve göklere yükselmek için roket zıplaması gibi yığınla kullanışlı numara var. Tüm mesele hareket ederken tarzını konuşturmakta! - Her biri kendine has mekaniğe ve fiziğe sahip dört oynanabilir bölge - 2 ile 4 arası topçu roketi bilim adamı için patlayan koltuk yarışma modu - Üç ayrı zorluk seviyesine sahip bilgisayar güdümlü yapay zeka tanklar - Tek oyunculu Hedef Testi modu - Lazer silahları, tırmanma çengelleri, güdümlü top mermileri ve toplanmayı bekleyen bir sürü diğer güçlendirici - Her oynadığınızda değişen, King Felix tarafından hazırlanan dinamik oyun müzikleri - Kazanılacak seviyeler, haritalar ve karakterlerle oyuncu ilerlemesi - Renk katmak için dönüştürücüler: sıfır yer çekimi, zıplayan mermiler, sırt roketi ve daha birçok şey!