Mulaka
Kuzey Meksika’nin nefes kesen manzaralarina, zengin yerel Tarahumara kulturunu baz alan uc boyutlu aksiyon/macera oyunu Mukala ile giris yapin. Etkileyici kosma yetenekleri ile unlu Tarahumara yerlilerinden Tarahumara samani Sukuruame ile yolculuga cikip, tanrilarin guclerini kullanarak, topraklarini mahveden kotuluk ile carpisin. Gercek Sierra Tarahumara mekanlarindan esinlenilmis ortamlarda bulmaca cozerek, bolgenin mitolojik yaratiklari ile yuzyuze savasarak, Tarahumara yerlilerinin neden insanustu olduklari icin un kazandiklarini ogrenmis olun.