Tom Clancy's Splinter Cell: Chaos Theory
GERİLİM DOLU BİR CASUSLUK HİKÂYESİ Tüm zamanların en iyi gizlilik-aksiyon oyunlarından biri olup 2005 Yılın Oyunu ödülünü kazanan bu yapımda, Third Echelon'un seçkin ajanı Sam Fisher olarak oynayın. Pasifik'teki bir kargo gemisinde yürütülen gizli operasyonlardan Tokyo'daki kötü şöhretli bir hamama kadar uzanan, riskin her an en üst düzeyde olduğu, dünya çapında bir göreve atılın. SON TEKNOLOJİ GİZLİLİK MEKANİKLERİ Görünmeden ilerlemek için yüksek teknolojiye sahip cihazlar ve ikonik teknikler kullanma geleneği; akıcı hareketler, acımasız alt etme teknikleri ve deneysel silahlardan oluşan geniş bir yelpaze ile devam ediyor. KENDİNİZİ TAMAMEN OYUNA KAPTIRIN Kişisel özelliklere ve duruma göre tepki veren davranışlara sahip zeki düşmanlarla yüzleşin. Yapay zekâ karakterleri, çevrelerinin farkında ve geçmiş olayları hatırlıyor. Gelişmiş bir fizik motoruyla desteklenen açık uçlu seviye tasarımı, düşmanlarınızı zekânızla alt etmeniz için sayısız etkileşimli fırsat sunuyor. Lütfen dikkat: Bu oyunun çevrim içi özellikleri artık desteklenmemektedir. Çok oyunculu ve eşli oyun modları artık çalışmamaktadır.