The Wolf Among Us
Bill Willingham tarafından yaratılan ödüllü Fables çizgi romanlarını (DC Comics'in Vertigo yayınevi) baz alan Aramızdaki Kurt, katı, şiddet içeren bir gerilim oyunudur. Masallardan ve efsanelerden karakterler ve yaratıklar içerir. 2012 Yılının En İyi Oyunu: The Walking Dead'in yapımcılarının sunduğu beş bölümlük bu oyunda, oyunseverler Bigby Wolf (Kötü koca kurt) olmanın deneyimini yaşayacaklar.