The Invincible
Son derece nitelikli ve zeki bir astrobiyolog Yasna olarak uzay yarışına karışmış bir şekilde ekibinle kendini keşfedilmemiş bir gezegen olan Regis III'te buluyorsun. Bu bilimsel yolculuk, hızla kayıp ekip üyelerini arama harekâtına dönüşüyor. İzi takip et ama verdiğin her kararın seni tehlikeye daha da yaklaştırabileceğinin bilincinde ol. Yasna, yolculuğu boyunca hikâyesinin nasıl son bulacağını etkileyen kararlarla yüzleşecek. Zor kararlarda ona yardımcı ol ve bu oldukça felsefi hikâyenin 11 muhtemel sonundan birine şahitlik et. Kayıp kalıntıları keşfet ve Astropilot'una rapor ver. Onun sesinin zor zamanlarda, insanlığın önündeki en büyük tehdidin ortaya çıktığı bu dönemde sana yardım etmesine izin ver. Bu tehdit, seni insanlığın hırslarını ve ön yargılarını etraflıca düşünmeye zorlayacak. Hadi, kararlarını ver ve gizemi takip et... ama sakın evrimin vahşi basitliğini ve dehasını hafife alma. Robotlar, insanlar... Regis III'teki varlıklarla etkileşime girip girmeme veya bunu nasıl yapacağın konusunda seçimler yap. Yoldaş mı, arkadaş mı? Yoksa düşman mı? Buraya gelmeden önce bu kelimelerin gerçekte ne anlama gelebileceğini hiç düşünmedin. Takip cihazı ya da mesafe ölçer gibi çeşitli cihazlar kullanarak ve baş döndürücü manzaraya karşı araç sürerek atompunk atmosferinin içine çekil. Retrofütüristik bir zaman çizelgesinde, analog teknolojilerle gerçekçi etkileşimler deneyimle. The Invincible dünyaca ünlü, gerçekçi bilimkurgu yazarı ve fütürolog Stanisław Lem'in ikonik romanı The Invincible'ın motiflerine dayanan bir birinci şahıs oyunu. Regis III gibi hazır olmadığımız ve bize hazır olmayan yerler var. Yine de uzay aracımız, hikâyelerimiz ve kaderlerimiz kör bir noktada kesişirken kaçınılmaz surette istikametine yaklaşıyor.