The Coin Game
The Coin Game biletli oyunlar, ilginç robotlar ve sınırsız etkinlikle dolup taşan bir adada geçen, eğlence yüklü bir arcade macera oyunu. Modern favorilerden ilhamla hazırlanan makinelerde gerçekçi arcade oyunlarını keşfedin ve hediye alanlarında biletlerinizi kullanarak sayısız ödül kazanın. Larry'nin Arcade Salonu'nda Teddy ve Bilet Yiyenler'le müziğin tadını çıkarın veya UFO Arcade'in uzay temalı oyunlarını, Laser Tag'i ve Kapalı Mekân Go-Kart'ını deneyin. İçinde arcade salonu, yemek alanları, mağazalar ve kendi filmlerinizi izleyebileceğiniz bir sinema bulunan 90'lar tarzı alışveriş merkezini kaçırmak istemeyeceksiniz. Bir gözünüz minyonlarda olsun! Teddy'nin büyük hayranı olan bu minyonlar, size Laser Tag'de meydan okuyacak! Daha fazla macera mı istiyorsunuz? Lenny'nin Su Parkı'na balıklama atlayın veya korsan temalı Tek Gözlü Billie'nin yerinde mini golf ve uzaktan kumandalı tekne yarışında hünerlerinizi sergileyin. 20'den fazla klasik oyun, araç ve yeni ödüle sahip Gezgin Sirk'i de unutmayın. Sınırlarını zorlamak isteyenler, kendilerini sınırlı bütçeyle başlayacakları Mücadele Modu'nda deneyebilecek. Bir gözünüz saatinizden görebileceğiniz sağlığınızda ve enerjinizde olsun. Adada yemek yiyerek güç toplayabilirsiniz. Jerry'nin adasında bir sürü sağlıklı yemek seçeneği var ama elbette aburcuburlar daha ucuz oluyor! Paranız mı bitti? Çöpleri karıştırın, bisikletinize atlayın ve adada gazete teslimatı yapın ya da Takas Dükkanı'na uğrayıp fazla ödüllerinizi satın. Aksi takdirde Phil Amca'dan daha fazla harçlık istemeniz gerekecek! Tek isteğiniz biraz rahatlamaksa Doğum Günü Modu'nu açabilir ve Phil Amca'nın cömertliği sayesinde sınırsız parayla doyasıya eğlenebilirsiniz. Tüm arcade makinelerini gönlünüzce deneyip eğlencenin dibine vurun! Bir sürü gazoz için, tıka basa patlamış mısır yiyin ve yağlı ellerinizi 50'den fazla arcade makinesine sürüp oyunların tadını çıkarın. Adada seyahat etmenin bir sürü yolu var. Otobüsü, kendi golf arabanızı, bisikletinizi veya annenizin karavanını kullanabilirsiniz. Alışveriş merkezindeki aburcuburlardan aldığınız kiloları yakmak için yürümek de bir seçenek. Dikkatli olun, adada çok fazla trafik ve turist kalabalığı var. Yollardan uzak durun. En büyük arcade macerasına hazır mısınız? Özellikler: Modern hallerinden ilhamla hazırlanmış 50'den fazla arcade makinesi. 2 farklı mod: Mücadele modu ve rahat olmak isteyenler için Doğum Günü modu. Yan etkinliklerle dolu açık dünya. Adada seyahat etmenin birbirinden havalı yolları.