Squirrel with a Gun
Sincap ve silah. Daha ne olsun? Bu sandbox nişancı ve bulmaca platform oyununda mahallenin en sinir bozucu yaratığı, altın meşe palamutlarının peşinde suç işlemeye (ve bundan hoşlanmaya) başlıyor. Gizli bir yer altı tesisinden kaçıp Ajanları alt etmek için var gücünle mücadele et. Elinden geleni ardına koyma Bu çılgın sincabın, patisine silah aldığında (veya sadece patileriyle) neler yapabileceğini keşfet ve bu tüylü haylazın meşe palamutlarını toplamak için neler yapabileceğini gör. Gizli bir yer altı tesisinden kaçıp Ajanları alt et. Silahlarını geliştir ve diğer gizli tesisleri bularak seçkin düşmanları bozguna uğrat. Hatta bir tankı patlat. Düşmanları yenmenin 12 türünü de denemek için silahlarını değiştir. Zorlu Bulmaca Odalarını Çöz ve Altın Meşe Palamutlarını Topla Cephanenle yaratıcılığını konuşturarak eşsiz bulmaca mücadelelerini çöz ve tüm altın meşe palamutlarını topla. Örneğin, silah geri tepmesini kendini itmek için kulan. Yeterince altın meşe palamudu toplayarak oyunun gizli bölgelerinin kilidini aç. Bu Çılgın Sandbox’ta Eğlencenin Dibine Vur Dünyayı bir sincabın gözünden keşfet veya oyuncak arabanda gezin. Etraftakileri sinir et veya yanından geçenlerden seni sevmelerini iste. Bir şeyler karşılığında mahalledekilere yardım et veya neleri varsa silah zoruyla al. Ve tabii ki kozmetiklerin kilidini açarak kendine harika bir tarz oluştur.