Sonic Frontiers
Sonic’i Hiç Olmadığı Gibi Deneyimleyin! Sonic the Hedgehog’un en yeni yüksek hızlı macerasında dünyalar çarpışıyor! Kayıp Kaos zümrütlerinin peşindeki Sonic, alışılmadık yaratıklarla dolu kadim bir adada mahsur kalır. Nefes kesici bir aksiyon, macera ve gizem dünyasını keşfederken, güçlü düşman sürüleriyle savaşın. Beş adet devasa Starfall Adasında yarışırken, yeni yüksekliklere doğru hızlanın ve yüksek hızlı açık alan platform özgürlüğünün heyecanını yaşayın. Maceraya dalın, Kadimlerin gücünü kullanın ve bu yeni gizemli düşmanları durdurmak için savaşın. Sonic oyunlarının zirvesine hoş geldiniz! Lütfen yeni bir oyuna başlamadan önce “Adventurer's Treasure Box”ı yükleyin. Eğitim alanı tamamlandıktan sonra yüklenirse DLC içeriğinin doğrulanmayacağını lütfen unutmayın. Lütfen DLC'yi kurmadan önce en son yamanın kurulu olduğundan emin olun.