Sniper Elite 3
KUZEY AFRİKA 1942. Almanya yoluna çıkan tüm Müttefik Güçleri alt edecek güçte bir süper silah üretmeyi planlıyor. Ya planlarını sabote edersiniz ya da direniş sona erer. Sessizce gölgeleri takip edin ya da bir anda etrafı gürültüye boğun. Her zamankinden fazla seçenek, daha uzun menzilli atışlar ve daha fazla dikey oynanış ile lineer olmayan geniş seviyelerde tehlikeden uzak durun ve kendi kurallarınızla avlanın.