Skullgirls 2nd Encore
Skullgirls 2nd Encore harika görünen, hızlı tempoya sahip ve eleştirmenlerden iyi not alan bir 2D dövüş oyunudur. Oyunun son derece karanlık dünyasında acımasız dövüşçülerin ipleri oyuncuların elinde olacak. Eşi benzeri olmayan 14 orijinal karakterin her biri benzersiz oyun mekaniklerine ve renkli kişiliklere sahip. Tamamı seslendirilmiş hikâye modu, göz alıcı animasyonları ve Michiru Yamane’nin bestelediği müzikleriyle Skullgirls, hem eğlence amaçlı dövüşmek isteyenler hem de rekabetçi dövüş oyunu severler için mükemmel bir dövüş oyunudur.