Shenmue II
“Denizlerin ötesinde, Doğu'daki uzak bir diyardan çıkagelecek…” Ryo Hazuki, babasının ölümünün öcünü almak ve Anka Aynası'nın ardındaki gerçeği öğrenmek için çıktığı yolun devamında Hong Kong'a gider. En iyi Shenmue deneyimi: - Güncellenen kullanıcı arayüzü - Modern veya klasik kontrol tercihi - Küresel olarak ilk kez Japonca ses seçeneği - Tamamen ölçeklendirilebilir ekran çözünürlükleri Destansı bir efsane: - Büyük ölçekli bir intikam hikâyesi - Babanın cinayetinin gizemini çöz - Akıllardan çıkmayacak bir deneyim Yaşayan bir dünya: - İpucu bulmak için istediğinle konuş, dünyayı karış karış ara - Oynanamayan karakterler kendi düzenleri içinde bağımsız yaşamlar sürüyor - 1980'lerin Japonya'sına ve Hong Kong'una sadık yeniden oluşturma - Arcade oyunlarla, toplanabilir nesnelerle, ördek yarışıyla ve daha fazlasıyla vakit geçirebilirsin Destan yeniden başlıyor.