ScreamRide
Bu oyun dudak uçuklatıcı görseller, yüzlerce kişiselleştirilebilir bina parçaları, fizik tabanlı yıkım, sinematik çarpışmalar, kilidi açılabilir seviyeler, oyun içi liderlik panoları, küresel sıralamalar ve daha fazlasını içerir. ScreamRide, sınırsız icadın merkezidir. Maceraperestliğin sınırlarını her yerde zorla. Her seviyeyi birden fazla yolda tamamlamak için kusursuz rolünü benimse. Çığlık arayanlar keskin pilotluk becerilerini kanıtlayabilir, mühendisler zekice yapbozları çözebilir, tahrip uzmanları olası en kanlı kıyımları başlatabilir. Hangi yolu seçeceğin sana kalmış!