RV There Yet?
Karavanınızla eve dönmeye çalıştığınız eşli bir macera. EVE SÜR Siz ve dostlarınız dingin bir tatilten dönerken başka bir yola sapmak zorunda kalıyorsunuz. Karavanınızla kırsal bölgeleri aşın ve 65 numaralı otoyola tekrar bağlanın. GÖĞTÜM VADİSİNDE HAYATTA KAL Göğtüm vadisine giren herkes canlı çıkamaz. O yüzden yanınızda yeterli miktarda hamburger, panzehir, ve pek tabii EpiPen bulundurmayı unutmayın. GÜZELCE VİNÇLE Fizik tabanlı vinç kontrollerinde ustalaşın ve baş uzaktan kumanda komutanı olmaya hak kazanın. Önünde ve arkasında bulunan vinçler sayesinde karavanınız yolda karşınıza çıkabilecek her şeyin altından, üstünden veya içinden geçmenizi sağlar. BERABER ŞENLENİN Buz gibi bir bira patlatın ve düşük katranlı filtreli sigaranızın keyfini çıkartın, ama şunu da unutmayın, şöförün bu yolculuğu tek başına bitirmesi çok zordur. RAFADAN TAYFA Yolda bulduğunuz şeylerle hem karavanınızın hem de kendi sağlığınızın tam olduğundan emin olun.