Rugby 25
Seni daha önce hiçbir oyunda olmadığı kadar ragbi dünyasının içine çekecek olan Rugby 25 ile coşkuyu yaşa. Yerel takımlar arası karşılaşmalardan en büyük uluslararası şampiyonalara kadar tüm maçlarda her pas, her çalım ve her geçiş, ragbinin özünü yakalayacak şekilde kusursuzca tasarlandı. Gerçekçi oyun deneyimi, stratejik derinliği ve yürek hoplatan aksiyonuyla sahadaki enerjiyi parmaklarının ucunda hissedeceksin. Her maçın bir mücadeleye dönüştüğü, kazanılan her zaferin ölümsüzlüğe giden yolda atılan bir adım olduğu unutulmaz bir yolculuğa hazır ol. ŞİMDİYE KADARKİ EN KAPSAMLI RAGBİ OYUNU: Rugby 25 ile üst düzey bir ragbi mücadelesini deneyimle! Stade de France ve Allianz Stadium, London gibi efsanevi stadyumların kutsal sahalarına adımını at ve ragbi zaferi için savaş. Yeni Zelanda, Güney Afrika, İngiltere, İrlanda, Fransa ve Avustralya gibi ragbi devlerinin de dâhil olduğu 140'ı aşkın uluslararası takımla mücadele et, URC, English Premiership, French Top 14, MLR, Super Rugby ve Six Nations gibi 11 büyük turnuvadan 150'yi aşkın takımla maça çık. İster milli takımı ister üst düzey bir kulübü yönet, ragbi dünyasının en ikonik sahalarında gelmiş geçmiş en kapsamlı takım kadrosuna sahip olacaksın. RAGBİ DÜNYASINA ADIM AT: Yerel ve çevrim içi olarak sahaya çık. Gerçekçi fiziksel özelliklerle ve dinamik oyuncu hareketleriyle desteklenen Rugby 25'in özgün yoğunluğunu hisset. Arkadaşlarınla veya dünya çapındaki çevrim içi rakiplerle ve Çapraz Platformdaki rakiplerle mücadele ederek onları yen, tek seferlik gösteri maçları ve rekabetçi turnuvalar da dâhil olmak üzere farklı oyun modlarında zafer kazan. Yeteneklerini tüm dünyaya göster, Liderlik Tablosunda üst sıralara yüksel, sahanın hakimi ol ve Rugby 25'in en büyük şampiyonu olduğunu kanıtla! BİR RAGBİ EFSANESİ OL: Rugby 25'te rüya takımını kur, yönet ve zafere taşı. Her kararın mükemmeliyete giden yoldaki yükselişini etkileyeceği Rugby 25 Kariyer Modunda, profesyonel koçluk kariyerinin heyecanını ve zorluklarını deneyimle. Bir Rugby 25 efsanesi olmak için oyuncuları eğit, kazanma stratejileri geliştir ve rakiplerini alt et. Rugby 25 Akademisinde yaratıcılığını konuştur! Kendi oyuncularını, takımını, formanı ve stadyumunu oluştur, takımının logosunu ve renklerini kendi sahanda gururla taşı. Vizyonunu hayata geçir ve yaptıklarını tüm dünyayla paylaş!