Real Boxing 2: Remastered
Dövüş sporları oyunlarının bambaşka bir dünyasını keşfet. Yeni yetme bir boksör olarak deneyimli rakiplere meydan oku, kazanmaya ve KO vurmaya çalış! Boks dünyasını keşfet ve zirveye giden yolu kendin aç. Boks şampiyonu, gelmiş geçmiş en iyi savaşçı olabilirsin! O halde yumruklarını hazırla ve sert vur! Neyden yapıldığını keşfet ve en tepeye çıkmayı dene. En büyük şampiyon ol! Direktler, kroşeler ve aparkatları kullan, hepsini yıkıcı kombolara dönüştür. YENİLENMİŞ SÜRÜM Oyun taze ve adil bir boks deneyimi sunmak için yeniden dengelendi; seni bambaşka bir meydan okuma bekliyor. Geliştirilmiş efektler ve iyileştirilmiş grafiklerle kendini gerçek bir ringdeymiş gibi hissedeceksin! BOKS STİLİNİ SEÇ Rakibini KO ile devirmeden önce dövüş becerilerini geliştirmen gerekiyor! Boksörünün istatistiklerini oyun tarzına göre ayarla ve yaklaşan maçlarda işine yarayacak yeni yeteneklerin kilidini açmak için hızlıca seviye atla! Güçlü takviyeleri kullanarak hayalini gerçeğe dönüştür. Hazırlan, havada bir KO kokusu var! MİNİ OYUNLAR OYNA Savaşçını, gerçek boksörlerin antrenmanlarını yansıtan heyecanlı mini oyunlarla çalıştır ve karakterini geliştir! Şampiyon olmak istiyorsan spor salonunda epey ter dökmen gerekiyor. Kimse bunun kolay bir meydan okuma olacağını söylemedi! HAYALİNDEKİ BOKSÖRÜ YARAT Real Boxing 2, kendi dövüşçünü özelleştirmeni sağlıyor! Kıyafetini seç, yeni bir dövme yaptır ve hatta saç stilini bile değiştir. Vücut kütlesi ve kas yapısından burun şekline kadar her ayrıntıyı ayarla. TARZINLA FARK YARAT Tüm dövüş sporlarında olduğu gibi, ringe çıkarken en iyisi stile de önem vermektir. Bu yüzden iyi hazırlan; tarzına uyan bot, pantolon ve eldivenleri kuşan ve sadece görünüşünle bile rakiplerini sars. EŞSİZ BOSS’LARA KARŞI SAVAŞ Zorlu ve farklı rakiplerle yüzleş! Palyaço mu? Var. Noel Baba mı? O da burada. Gerçek bir taş golemi mi? Elbette. Hepsini yen ve efsanevi ekipmanlarını ele geçir! Kulübe katıl, kendi boksörünü yarat ve boks kariyerine başla. Yumruk atmaya hazırlan, hem de çok sert! Neyden yapıldığını keşfet ve zirveye tırman!