Pickleball Smash
Benzersiz bir Pickleball heyecanı yaşa! Tek oyunculu modda yeteneklerini geliştir ya da her maçın bir yetenek, strateji ve çeviklik testi olduğu çok oyunculu modda arkadaşlarına meydan oku. Heyecan dolu Pickleball Smash dünyasında servis atmaya, kısa vuruş yapmaya ve gücünü kullanarak zafere ulaşmaya hazır ol. Bu rekabete dayanabilecek misin? Ana Oyun Özellikleri: - Başlaması Kolay Eğlence - Tekler ya da çiftler müsabakalarında yapay zekaya karşı gösteri maçları oynayarak hemen eğlenceye katıl. - Turnuva Grupları - Zorlu Pickleball Turnuvalarına katılarak yeteneklerini geliştir ve en iyi oyunculardan biri ol. - Şampiyonunu Özelleştir - Şampiyon karakterini özelleştirerek zafere hazırlanırken tarzını ve karakterini yansıt. Çeşitli kıyafetler, raketler ve aksesuarların kilidini açarak seni sahada ön plana çıkaracak eşsiz bir görünüm oluştur. - Arkadaşlarınla ve Ailenle Mücadele Et! - En fazla 4 oyunculu yerel çok oyunculu modda arkadaşlarınla ve ailenle rekabetçi bir eğlence yaşa. - Mini Oyunlar, Büyük Etki - Sporun temel mekaniklerinde ve spesifik tekniklerinde ustalaşmanı sağlayarak deneyime renk katan zorlu mini oyunlarla eğlenceye dal.