Perfect Party Bundle
34 Sports Games - World Edition "34 Sports Games - World Edition" 34 farklı sporu tek bir oyunda bir araya getiren nihai oyundur! Ailenize veya arkadaşlarınıza meydan okuyun ve en iyi oyuncu kazansın! Arcade Game Zone Arcade Oyun Bölgesi, efsanevi arcade dolaplarında bulunan klasiklerin 30 sadık replikası dahil olmak üzere 40 mini oyunu bir araya getiriyor. Ama bu yetmiyor; aynı zamanda dart, futbol, bilardo, bowling gibi dünya genelinde ünlü arcade mekanlarında sıkça bulunan 10 ikonik oyunu da içeriyor.