Painkiller
Painkiller klasik serinin modern bir tasarımıdır, en fazla üç oyuncuya kadar çevrim içi eşli modu ve çevrim dışı modu bulunur. Oldukça detaylı gotik mekânlarda iblis sürüleriyle ve ürkütücü titanlarla mücadele et. Cennet'e karşı işlediğin suçlar sebebiyle cezalandırıldın ve Araf'a sıkışıp kaldın. Ancak yaratıcının sesi, hatalarını telafi etmen için sana bir fırsat veriyor. Şampiyonlardan biri olarak sürgün edilen melek Azazil'in iblis ordularını dünyaya salmasını engellemen gerekecek. Düşman ordularıyla, benzersiz güçlere sahip iblislerle ve Azazil'in üç büyük çocuğu olan Nephilim'ler ile yüzleşeceksin. Görevinde başarılı olup kurtuluşa erebilecek misin? Araf Senin Oyun Alanın - Yeni ve klasik Painkiller silahlarıyla savaşırken geniş bölgelerde zıpla, atıl ve kanca kullan. Acayip Dehşetler Seni Bekliyor - Küçük iblis ordularından ürkütücü titanlara kadar çeşitli düşmanlara meydan oku. Acını Serbest Bırak - Becerilerini geliştirmek için tarot kartları kullan ve düşmanlarını yok etmek için kartlarını başka oyuncularınkilerle birleştir. Karakter Seçimini Akıllıca Yap - Her biri kendine özgü Ink, Void, Sol ve Roch karakterlerinden biri olarak oyna ve enerjini, canını, gücünü ve hasarını artırmak için özel avantajlarından faydalan. Rogue Angel Modu: Ana hikâyenin ötesine geç ve Purgatory'nin yeni bir diyarına adım at. Arkadaşlarınla güçlerini birleştir ve özenle tasarlanmış rastgele arenalarda hayatta kalmak için savaş.