Overcooked! + Overcooked! 2
Overcooked! ve Overcooked! 2'nin bir araya geldiği bu paket ile iki katı aşçılık işbirliğine hazır ol. Overcooked! Tek kişi oyna veya 1 ila 4 kişiyle hem eşli hem de rekabetçi olarak oynayabileceğin klasik, kaotik kanepe modlarına dal. En etkili ve en iyi ekip olabilmek için farklı çeşitlerde yemekler pişirmeniz ve birlikte çalışmanız gerekecek! Overcooked! 2, yepyeni ve kaotik bir pişirme aksiyonu getiriyor! Soğan Krallığına dön ve klasik eşli modda veya dört oyuncuya kadar çevrimiçi modda şef ekibini kur. Önlüklerini sıkı tut... Dünyayı kurtarma vakti (yine!) Keserek, pişirerek ve servis ederek bir dizi sıra dışı mutfak boyunca ilerle. İki oyunda 20'den fazla şef ile 75 fazla seviyede oyna! Hem Overcooked! hem de Overcooked! 2 ana oyunlarını içerir.