Overcooked! 2 - Gourmet Edition
Overcooked! 2: Gourmet Edition Overcooked! 2 Gourmet Edition, Overcooked! 2'nin tam sürümü, tüm DLC'leri, güncellemeleri ve şef paketleriyle ödüllü kaotik yemek yapma eğlencesinin her aşamasını oyunculara sunuyor. Overcooked! 2 Soğan Krallığı'na geri dön ve dört kişiye kadar oyuncuyla yan yana klasik iş birliği modunda veya çevrimiçi modda şeflerden oluşan ekibini kur. Önlüğünü sıkı bağla... Dünyayı (yeniden) kurtarma zamanı! Surf 'n' Turf Güneş gözlüklerini al, şef ekibini topla ve barbeküyü yak... PLAJA GİTME VAKTİ GELDİ! 12 yeni seviyede yeni dostlarımız egzotik papağan ve şevkli ada şefiyle şiş kebaplar ve buzlu içecekler hazırlayabileceksin. Barbekünün ateşini canlı tutman ve acil bir tabak yıkama durumuna karşı su tabancısını yanında bulundurman gerekecek! Campfire Cook Off Dört yeni şefimiz ve yepyeni mutfaklarımızla daha fazla kaotik yemek pişirme eğlencesi için kamp ateşinin etrafında toplan! Ağaçların tepelerine ve kamp alanlarına kurulu 15 yeni seviyede sağlıklı kahvaltılar ve çıtır çıtır S'more'lar hazırlarken ateşi canlı tutmak için odun kesmen gerekecek. Şefler takımının aç kampçıları doyurmak için kullanacağı malzemelerin olduğu yeni giyilebilir sırt çantaları için yeni bir takım çalışması tarzı gerekecek. Night of the Hangry Horde Bu DLC, oyuncuların gözü dönmüş zombi malzemeleri püskürtmek için tüm aşçılık deneyimlerini kullanmak zorunda kalacağı tamamen yeni bir sürü modu getiriyor. Yeni tarifler, yeni şefler ve hatta yeni mutfak gereçleriyle sürünün üstesinden gel; giyotin malzemeleri doğramak için alışılageldik bir metot olmayabilir ama oldukça etkili! Carnival of Chaos Aşçılık, iş birliği ve kaosla ilgili her şeyi kutla! Bu renkli DLC; yeni seviyeler, yeni tarifler, yeni şefler ve mutfağın olmazsa olmazı top ile oyuncuları teste tabi tutuyor! Oyuncuların yemekleri aynı tepside birleştirip yanında da ferahlatıcı bir içecek koyarak çok aç müşterilere kombo yemekler servis etmesi gerekiyor. Too Many Cooks Pack Önlüklerini kap, ocakları yak ve bu cızbız Şef paketiyle en leziz ekibi kur... ÇOK AŞÇI VAR! Bu beş Şefin yardımıyla hemen doğramaya, kızartmaya ve servis etmeye başlayıp yemek dahiliğine ulaşacaksın!