Otherwar
Üretici firma:kantal collective OTHERWAR, zamansız piksel sanatının cazibesi ve şık estetiği ile Kule Savunma ve Bullet Hell'in şaşırtıcı bir karışımıdır. Yaklaşan cehennem sürüsünü durdurmak için çağrılan koruyucu melek rolünü üstlenin. Savunmayı planlamak halenize düşüyor, ancak düşmanlarınız sadece kanatlarınızı kırpmak için güneşi ateşle silecekleri için boş durmayacaklar. Yine de savunmasız değilsiniz çünkü melek gerektiğinde düşmanları tek başına vurabilir. Diğer Kule Savunma oyunlarının aksine, Otherwar'ın düşman kadrosu sizi diken üstünde tutacak çünkü neredeyse her düşman farklı bir tür mermi ateşliyor. Sürekli takip eden gözbebeklerinden yavaşça yaklaşan geniş örümcek ağlarına ve ölümsüz ağaçlar tarafından atılan dönen yaprak desenlerine kadar. Savaş kaosunun ortasında, çok uzun süre oyalanmalarına izin verilirse savunmanızı alt edebilecek ölülerden iskeletler çıkaran büyücüler gibi bazı düşmanlara karşı da tetikte olmanız gerekecek. Her görevden önce savaşta size yardımcı olacak kuleleri ve becerileri seçme şansınız olacak. Doğrudan saldırı kulelerinden, yaklaşan düşmanları engelleyecek yavaşlatma alanları veya gelen mermileri vuran mevziler gibi daha durumsal yapılara kadar. Yapıların yanı sıra, melek savaş sırasında kendi becerilerini de yükseltebilir ve görevler arasında yeni yetenekler kazanabilir. Bu da 9 seviyenin her birini çözmeniz gereken bir bulmaca haline getiriyor. Hadi, Savunucu! Işığını karanlığa taşı!