POLSKA GUROM
Tek bir harika dijital pakette dört benzersiz deneyim sunan POLSKA GUROM paketiyle Polonyalı geliştiricilerin inanılmaz oyun dünyasını kutlayın! Do You even Forklift?'te eğlenceli fizik tabanlı sürüş ve mantık bulmacalarında ustalaşın, ardından Gruniożerca Trilogy'de aç bir fındık faresiyle retro esintilerin ve absürt mizahın tadını çıkarın. Sonrasında, Death Kid'de ölümsüzlük lanetini bozmak için yoğun arena savaşlarıyla yüzleşin ve tırmanışa geçen kule savunması ile bullet hell türlerini çılgınca harmanlayan Otherwar'da cenneti savunarak zirveye ulaşın. Bu harika koleksiyonu bugün kapın ve istediğiniz an komik fizik kuralları, retro nostalji, hızlı aksiyon ve stratejik savaşlar arasında sorunsuzca geçiş yapın.