Ori: The Collection
Bu koleksiyonda, ödüllü Ori and the Blind Forest: Definitive Edition ve Ori and the Will of the Wisps oyunlarının her ikisini de oynayın. Derinlemesine duygusal bir yolculukta bu küçük, cesur ruhla birlikte; görsel açıdan büyüleyici ve el yapımı Nibel ve Niwen dünyalarında bir maceraya çıkın. Gerçeküstü düşman liderlerinin, ulu düşmanların ve heyecan verici kaçış sıralamalarının bulunduğu zorlayıcı bulmacalarla ve destansı düşmanlarla yüzleşin. Orkestra tarzında nefes kesici ve güzel müziklerle bu dünyanın derinlerine dalın.