Offroad Mechanic Simulator
Offroad Mechanic Simulator'da offroad araçlarını modifiye etmek ve onları karşılaşabilecekleri en zorlu zorluklara hazırlamak için çalışıyorsunuz! Standart onarım işlerinin çok ötesine geçen sözleşmeleri kabul edin. Müşterilerin araçlarını orijinal yeteneklerinin çok ötesinde en iyi parçalarla donatın ve mümkün olan en zorlu arazilerde seyahat etmeye hazır olduklarından emin olun. Müşterinin ihtiyacı olduğunda daha yüksek bir süspansiyon takmaya veya bir şnorkel eklemeye hazır olun. Bütçenizi aşmadan işinizi görecek parçaları seçin. Tek oyunculu bir seferde offroad araçlarına servis vermenin zorluğuna göğüs gerin! Giderek daha pahalı araçlara servis vermeyi öğrenirken ilerlemenin tadını çıkarın. Bir arabayı offroad canavarına dönüştürmek için gereken ek parçaları ve araçları satın alın. Yaptığınız modifikasyonları test etmek için kendi offroad maceranıza çıkın. Tehlikeli arazilerde sürün, uçurumlara tırmanın ve çamurlu nehirleri geçin. Bir sonraki engele geçmeden önce nefes kesici manzaranın tadını çıkarın. Ve araçlarınızı müşteriye teslim etmeden önce yıkamayı unutmayın! Özellikler: - Üzerinde çalışılacak birden fazla benzersiz araba - Güzel, fotogerçekçi grafikler - Araçlarınızı modifiye etmenizi sağlayan çeşitli araçlar - Araçlarınızın olağanüstü başarılara imza atmasını sağlayan geniş bir parça yelpazesi - Hikaye görevleriyle kariyer modu - Tamamlanması gereken çeşitli rastgele görevler ve işler - Araçları kişiselleştirmek için dekoratif öğeler - Araçlarınızın offroad mücadelesine hazır olup olmadığını test edebileceğiniz farklı parkurlar - Her şeyle yüzleşebilen araçlar yaratarak sınırsız eğlence!