NINJA GAIDEN 4 Standard Edition
Çok sevilen ninja hack and slash serisi NINJA GAIDEN 4 ile geri dönüyor! Eskinin yeniyle buluştuğu son teknoloji bir maceraya hazır ol. Tarzların heyecan dolu harmanını ve engel tanımayan çatışmaları deneyimle. Efsane Geri Dönüyor NINJA GAIDEN'i önemli bir seri hâline getiren sürükleyici, yüksek tempolu aksiyonun geri dönüşüne şahit ol. Müthiş tarzı ve heyecan dolu aksiyonuyla yeni nesil oyunculara ulaşacak bu efsanenin yeniden doğuşuna hazır ol. Destansı ve Gelişmiş Hack and Slash Dövüş Mekanikleri NINJA GAIDEN 4, Team NINJA'nın dengeli dövüş felsefesiyle PlatinumGames'in şık ve dinamik aksiyon oyunu deneyimini birleştiriyor. Büyüleyici görsellere sahip, isabetliliği ve stratejiyi ödüllendiren dövüşlere gir. Kan Bağı Ninjutsusu ile silahlarını dönüştür ve düşmanlarını yerle bir et. Izuna Dalışı, Uçan Kırlangıç gibi destansı teknikleri kullan. Geri dönen efsane Ryu Hayabusa'nın yenilenen ve tanıdık becerilerinde ustalaş. NINJA GAIDEN 4, özelleştirilebilir oyuncu deneyimiyle aksiyon türünün tecrübeli hayranlarının sınırlarını zorlayacak ve yeni oyunculara sürprizlerle dolu, heyecanlı bir macera sunacak. Kadim Bir Düşman Dönüyor Kadim bir düşmanın dirilişi yaklaşırken, yakın gelecekteki Tokyo'nun üzerine tehlikeli bir hava çöker. Şehrin kaderi, genç ve yetenekli ninja Yakumo'nun elindedir. Robot ninja askerlerle ve bu dünyadan olmayan yaratıklarla savaşan Yakumo, efsanevi Ryu Hayabusa ile paylaştığı kaderi kabullenmeli ve Tokyo'ya diz çöktüren bu kadim laneti ortadan kaldırmalı.