METAL GEAR SOLID V: THE PHANTOM PAIN
Konami Digital Entertainment, en son bölüme sahip diğer "METAL GEAR SOLID V Deneyimi" ile devam ediyor, METAL GEAR SOLID V: The Phantom Pain. Fox Engine tarafından desteklenen en son teknolojiye sahip üyelikte yeni bir çağ açan MGSV: The Phantom Pain, kendilerine açık dünya görevlerini gerçekleştirmek üzere taktiksel özgürlük verildiği için oyunculara üstün bir oyun oynama deneyimi sağlar. MGSV olaylarından dokuz yıl sonra: GROUND ZEROES ve fall of Mother Base, Snake a.k.a. Big Boss, dokuz yıl süren komadan uyanır. Yıl 1984. Soğuk Savaş, nükleer silahlar küresel krizi şekillendirdikçe uygun ortam oluşturmaktadır. İntikam alma duygusuyla hareket eden Snake, yeni bir özel ordu kurarak gölge gurubu XOF'un peşinde savaş alanına geri döner. METAL GEAR SOLID ekibi, kendi kısır döngüsünde tutulanlardan kaynaklanan savaş ve zulüm psikolojisi gibi olgunlaşmış temaları istekli şekilde keşfetmeye devam ediyor. Açık dünya tasarımı, fotogerçekçi görsel uygunluğu ve oyun tasarım özellikleri yönünden zenginliği ile yılın en çok beklenen oyunlarından biri olan MGSV: The Phantom Pain, sinematik hikaye anlatımı, güçlü temaları ve sürükleyici taktiksel oynanabilirliği açısından oyun endüstrisinde ayırıcı özelliklerden bir tanesi olarak damgasını vuracak. Temel Özellikler: - Görevlere ve genel oyun ilerleyişine nasıl yaklaşacakları konusunda oyunculara en üst düzeyde özgürlük sağlayan Açık Dünya oyun tasarımı - Fox Engine fotogerçekçi grafikler, ince oyun tasarımı ve gerçek yeni nesil oyun üretim kalitesi sunar - Oyun konsollarının ötesindeki deneyimi, genel fonksiyonelliği ve oyuna erişimi artırmak için diğer cihazlara taşıyan çevrimiçi bağlantı.