Mekorama
Sevimli robot "B"ye (çünkü bir arı gibi görünüyor) esrarengiz kübik gezegene indikten sonra güvenliğe dek yardımcı ol. 3B ve her tarafına dönebildiğin her bir bölümü keşfet, amacına ulaşmak için yeni bir yol ara. Tehlikeli unsurları göz önünde bulundurarak etraflarından dolaşmak için asansörleri ve kayan platformları kullan. Bazen ileriye gidebilmek için alışılagelmişin dışında düşün ve çözüm bulmaya çalış. Nelerin mümkün (ve gerekli!) olduğunu görünce hayran kalacaksın ve sonuna ulaşana dek bu cazibe tarafından adeta alıkonacaksın. Devamlı bir şekilde sana beklenmedik zamanlarda sürprizler sunan 100 birbirinden farklı bölüm. Toplar, platformlar ve hatta bölüm boyunca ortalıkta dolanan B'nin bile her bir hareketinin gerçekçi bir şekilde yapıldığından emin olan fiziksel bir motor. Bölüm düzenleyici ile kendi bölümlerinizi yaratmayı deneyin ve ne tür diğer hayal edilemez tasarımların mümkün olduğunu kendiniz görün.