MATRIX UYANIYOR: BİR UNREAL ENGINE 5 DENEYİMİ
'MATRIX UYANIYOR: BİR UNREAL ENGINE 5 DENEYİMİ', Xbox Series X/S'in gücünü UE5 ile birleştiren ücretsiz, sınırları zorlayan sinematik ve açık dünya interaktif teknoloji demosudur. Lana Wachowski ve James McTeigue tarafından yazılan ve sinematik olarak yönetilen bir orijinal konsept olan bu sınırları zorlayıcı teknik demoda Keanu Reeves ve Carrie-Anne Moss, Neo ve Trinity olarak rollerini yeniden canlandırırken diğer yandan gerçekliğin ve gerçek dışının karışması ile kendilerini de oynuyorlar. Orijinal filmin VFX (Görsel Efektler) ekibinin John Gaeta, Kim Libreri, Jerome Platteaux, George Borshukov ve Michael Gay gibi birçok üyesi Epic Games ve SideFX, Evil Eye Pictures, WetaFX (eski adıyla Weta Digital) ve daha birçoğu gibi ortaklarının ekipleriyle iş birliği hâlinde bu deneyimin dijital uygulamasını hayata geçirmek için tekrar bir araya geldi. Demo, nefes kesici gerçekçi sinematikten sonra aksiyon dolu araba kovalamaca sahnesini de içeren hızlı tempolu üçüncü şahıs nişancı deneyimine dönüşüyor 've Matrix' evreninde yer alan zengin, çok ayrıntılı açık dünyayı keşfetme imkânı sunuyor. UE5 ile interaktif hikâye anlatımının ve eğlencenin geleceğini deneyimlemek için şimdi indir.