Marvel Rivals
Marvel Rivals, Süper Kahraman Takım Tabanlı PvP Nişancı Oyunudur! Yıldızlarla dolu Marvel takımını kur, eşsiz Takım becerileri oluşturmak için güçlerini birleştirerek sayısız strateji planla ve sürekli gelişen Marvel evreninde durmaksızın değişen savaş alanlarında savaş! Kapsamlı ve Çeşitli Marvel Kadrosu Yenilmezler, Galaksinin Koruyucuları, X-Men ve Marvel Çoklu Evreninden pek çok hayranın en sevdiği klasikleşmiş Marvel Süper Kahramanları ve Süper Kötüleri arasından seçim yap. Sürekli Gelişen Oyun Dinamikleri ile Hızlı ve Eğlenceli 6v6 Aksiyon Ayrıntılı ortamlar, hızlı oynanış ve durmaksızın değişen savaş alanlarıyla Marvel Rivals'ta asla sıkılmayacaksın! İnanılmaz yeteneklere sahip Süper Kahramanlar ve Süper Kötüler olarak savaş, güçlerini birleştirerek saniyeler içinde savaş alanına beklenmedik bir eğlence kat! Dinamik Kahraman Uyumu Karakterler arasındaki eşsiz kombinasyonları koordine ederek şaşırtıcı Takım Becerilerini tetikle! Süper güçlerin uyumunu açığa çıkararak savaşın gidişatını değiştirebilecek yeni taktikler geliştir. Roket Rakun olarak Groot'un sırtına binip tehlikeli bir ikili ol ve düşmanlarına karşı savaş. Hulk olarak Gama enerjisini kullanıp Demir Adam'ın zırhını yükle ve düşmanlarına ağır hasar ver! Ayrıca çok daha fazlasını yapabilirsin! Yaratıcı Ortam Yıkımı Yıkılabilir ortamlar üzerinden ünlü Marvel dünyaları boyunca yolunu aç! Asgard'dan 2099 Tokyo'suna kadar süper güçlerini kullanarak ortamları değiştir, araziyi yeniden şekillendir ve savaş alanında stratejik avantaj sağla! Saldırılardan kaçınmak için siper al veya el yapımı silahlarla düşmanları yere ser. Oyuncular, zafer kazanmak için ortamı kullanmanın farklı yollarını bulacak! Sürekli Gelişen Evren ve Çıkış Sonrası Sağlam Güncellemeler Marvel Çoklu Evreni sayısız olasılık sunar! Her sezon güncellemesi savaş alanına yeni Süper Kahramanlarla zorlu ve çeşitli haritalar getirir! Heyecan dolu takım savaşlarında nefes kesici aksiyonu ve sonsuz olasılıkları deneyimlerken farklı oyun stratejilerinde uygulayabileceğin yeni içeriklerin kilidini aç!