MARVEL RIVALS - 100 ÇAPRAZ ÖRGÜ
Satın alınca Marvel Rivals’ın oyun içi para birimi olan Çapraz Örgü’den 100 adet elde edeceksin. Çapraz Örgü ile Savaş Bileti satın alabilir veya mağazada epik kostümler, spreyler ve diğer kahraman kozmetik eşyalarının kilidini açabilirsin.