Lawn Mowing Simulator
Lawn Mowing Simulator, Toro, SCAG ve STIGA gibi prestijli markaların gerçek dünya lisanslı çim biçme makinelerini deneyimleyebileceğiniz tek simülatördür. Büyük Britanya kırsalında çim biçme faaliyetinizi yönetirken bu özgün makineleri kullanmanın güzelliğini yaşayın. TAMAMEN ÖZGÜN ÇİM BİÇME DENEYİMİ Kariyer Modu, Serbest Mod veya Görev Modunda çeşitli işleri tamamlarken arazi kontrolü yapın, bıçak yüksekliğini belirleyin ve motor yükünü ölçümleyin. Şerit silindir, malçlama kiti, çim toplayıcı, sap parçalayıcı gibi birçok aksesuarı kullanarak çim biçme deneyimini bir üst seviyeye çıkarın. BRİTANYA’NIN HOŞ KIRSAL BÖLGESİ Lawn Mowing Simulator, Britanya’nın hoş bir kırsal bölgesinde geçer. İşlek meskun sokaklar, muazzam şato toprakları, çekici kır evi bahçeleri ve geniş binicilik sahaları çim biçme makinenizi bekleyen yerlerden sadece birkaçıdır. GERÇEK DÜNYA LİSANSLI ÇİM BİÇME MAKİNELERİ Lawn Mowing Simulator’ın görsel ve fiziksel yönden özenle tasarlanmış gerçek dünya çim biçme makineleri Toro, SCAG ve STIGA markalarını taşımaktadır. Ana oyunda her biri farklı görev, aksesuar ve yükseltmeye sahip 12 çim biçme makinesi bulunur. DOĞRU VE ÖZENLİ İŞ YÖNETİMİ Çim bakımı işinizi sıfırdan kurun. İşinizi büyüttükçe genel merkezler satın alıp yükseltin, personel işe alın, reklam satın alın ve gelir-gider dengesini tutturun.