Killer Instinct: Anniversary Edition
Xbox ve PC'de çıkmış efsanevi dövüş oyunu serisi Killer Instinct'in 10. yılını kutluyoruz. Killer Instinct: Anniversary Edition'da 29 dövüşçünün tümü ve Killer Instinct için şimdiye kadar çıkarılmış tüm seçkin içerikler mevcut. Geliştirilmiş eşleştirme, dengeleme güncellemeleri ve daha birçok yenilikle Xbox Series X ve uyumlu PC'lerde çarpıcı 4K çözünürlük ve 60 FPS'de ölümcül içgüdülerini açığa çıkar. İster eski bir oyuncu ol ister yeni başlamış ol, tek oyunculu, çevrim içi çok oyunculu ve Windows 11 PC'yle çapraz platform modlarında çeşitli zorluklar ve ödüller seni bekliyor. En iyi dövüş kulübüne katılarak Killer Instinct'in şampiyonu olma fırsatını kaçırma!