Jusant
Yüksek bir kulenin tepesine giden huzur dolu bir yolculuğa çıkacağın, macera ve bulmacanın bir araya geldiği yepyeni tırmanış oyunu Jusant seni bekliyor. İstediğin hızda ilerleyerek kendine meydan oku, farklı yollar keşfet ve geçmiş medeniyetin sırlarını gün yüzüne çıkar. Eşi benzeri görülmemiş bir tırmanış macerası Tırmanış malzemelerinde ustalaşarak bu gizemli ve sürekli değişen kulede ilerleyebilmek için gözünü dayanıklılık sayacından ayırma. Yükseklere çıkıp becerilerini geliştirdikçe elindeki araçları gitmek istediğin yere ulaşmak için nasıl kullanacağını çözmen gerekecek. Bu yerde olup bitenlerle ilgili ipucu bulmak için alternatif yolları keşfet. Rahatlayıp doğanın tadını çıkarma vakti İstediğin tempoda oyna. Tırmanırken binbir çeşit bitki ve hayvanla dolu nefes kesici biyomlarla karşılaşacak, ortamı tüm canlılığıyla hissedeceğin huzur verici müziklerin tadını çıkarabileceksin. Dikkatli olman gereken çorak ve rüzgârlı yamaçlar, yalnızca biyolüminesansla aydınlanan tüneller ve çok daha fazlası seni bekliyor. Su dolu bir dostla yolculuk Gizemli Ballast ile tanış. Bu yaratık; geçtiğin yerlerde doğayı uyandıracak, kulenin geçmişini öğrenebileceğin ipuçlarını keşfetmene yardımcı olacak ve sana rehberlik ederek zirveye ulaşmanı sağlayacak.