Hyper-5
Acil durum sinyaline yanıt verin ve bu sinematik shoot’em up aksiyonunda bilinmeyen bir düşmanla yüzleşin! Derin uzay keşif gemisi Hyper-5 bir acil durum sinyali aldı ve bilinmeyen bir tehdide karşı çatışmaya giriyor. Üstesinden gelmesi neredeyse imkansız zorluklarla karşı karşıya ve tek başınıza bir pilot olarak 4GDT gezegeninin çeşitli kara, hava ve su altı bölümleri boyunca kırktan fazla düşman türü ve devasa başdüşman karşılaşmalarından sağ çıkmanız gerekecek. Hyper-5, sinematik tarzda modern gelişmeler sunarken 90'ların shoot’em up türü klasiklerinden ilham alıyor! Geleneksel side-scrolling aksiyon; ekranı dolduran görsel efektler ve heyecan verici ara sahnelerle 3 boyutlu olarak sunulur. Yirmiden fazla silah sisteminin, gemi yükseltmelerinin ve galeri ekstralarının kilidini açmak için oyun içi görevleri tamamlayın!