Hydroneer
Hydroneer, devasa maden makineleri ve bir operasyon üssü inşa etmek için altın ve diğer kaynakları kazdığınız bir madencilik sandbox oyunudur. Bu tycoon tarzı ilerleme sisteminde kazmak ve operasyonunuzu geliştirmek için ilkel araçlar, su gücüyle çalışan makineler ve oyuncu tarafından inşa edilen yapılar kullanın. **Derine Kazın!** Son teknoloji voksel tabanlı bir arazi sistemi kullanarak mağara ağları, maden ocakları ve hatta çamurdan dağlar oluşturabilirsiniz. Hydroneer'ın derinliklerinde geçmişin kalıntılarını keşfedin; ne kadar derine kazarsanız, ödüller o kadar iyi olur. **Dövün, İnşa Edin ve Yaratın!** Hydroneer, yapılar ve su gücüyle çalışan makineler inşa etmek için dinamik, modüler bir sisteme sahiptir. İşinizi optimize etmek için operasyon üssünüzü kendi tasarımınıza göre oluşturun. Su borusu ağları kurun, basıncı kontrol edin. Kaynaklar, silahlar ve mücevherler üretin; sebze yetiştirip köylüler için çorba pişirin. **Su Gücüyle Çalışan Araçlar** Kaynakları kazmaktan cevher damarlarını bulmaya ve malları taşımaya kadar çeşitli amaçlar için kullanılan büyük, su gücüyle çalışan makineler sizi bekliyor. **Hydroneer Dünyasını Keşfedin** Hydroneer dünyasında her biri kendi avantajlarına sahip çeşitli arazi parselleri sizi bekliyor. Daha derin çukurlar, çekici manzaralar ve daha yakın mağazalar... Operasyon üssünüzü nereye kuracağınıza siz karar verirsiniz.