Hunting Simulator
Yalnız veya arkadaşlarınızla yeni avlanma bölgeleri keşfedin ve yüzlerce görevi tamamlayın. Farklı çevreleri keşfedin, avınızı takip edin ve daha iyi bir avcı olun. Sizi bekleyen yeni bir av macerası her zaman olacaktır! – 111 görevden oluşan sefer moduyla avlanmanın heyecanını tecrübe edin. – Gerçekçi davranışlara sahip 37 hayvan türünün izini sürün. Büyük veya küçük av, avcı, su kuşu... – Avrupa ve Kuzey Amerika'daki gerçek avlanma alanlara göre tasarlanmış 12 geniş bölgeyi keşfedin. Hava durumu ve günün bölümü gibi değişken unsurlara uyum sağlayın. – 50'ye yakın önemli aksesuar ve 17 farklı silah (tüfekler, yaylar, kurmalı yaylar) arasından seçimizi yapın. – Atıcılık hünerlerinizi "atış menzilinde" geliştirin ve "serbest avcılıkta" her türden avın izini sürün. – Üç arkadaşınızla veya dünyanın her yerinden oyuncularla birlikte maceraya atılın. – Avcılık oyunları türünde bir ilk olarak çevrenizi keşfetmek için dron kullanın!