Hunting Simulator Browning & Winchester Pack
Hunting Simulator için 2 özel silah al. Winchester XPR Composite ve Browning Maral Grade 5 Monte Carlo, en iyi oyunda avlanırken en yakın arkadaşın olacak yüksek kaliteli silahlardır.