House Flipper
Tamirci hizmetinizde! Buralardaki ilk mülkünüzü satın almadan önce biraz para kazanmanız gerekir. Yine de endişelenmeyin! Çünkü elinizin altında bir sürü iş var! Yakınlardaki ev sakinlerinden iş teklifleri alın: temizlik, duvar boyama, ısıtıcı montajı, duşlar, klimalar, hatta tüm mülkün döşenmesi! Yaptığınız güzel işlerden memnun olan müşterileriniz size ödeme yaptı mı, kendi evinize geçmenin zamanı gelmiş demektir. Kendi yolununu tutun Çekicinizi elinize alın! Biraz kaba şekilde girişmenin ve birkaç duvarı yıkmanın zamanı geldi! Mekânı komple değişime hazırlamak için kırık cam parçalarından, çöplerden ve atıl durumdaki döşemelerden kurtulun! Özel müşterilerin her gereksinimini tek tek karşılamak da işinizi büyütmek için kendinize bir ofis açmak da sizin elinizde. Çok çalışma, mantıklı çalış Neyse ki yalnız değilsiniz. En güvendiğiniz araçlar sizinle! Boya rulonuzun, cam temizleyicinizin, alçı aletinizin, paspasınızın, çekicinizin ve tabii ki sihirli tabletinizin yardımıyla hiçbir yenileme sizi korkutamaz! Bunları kullanmak, araçları yükseltebilmeniz ve müşterilerinize daha fazla memnuniyet kazandıracak becerilere ulaşabilmeniz için size tecrübe kazandırır. Otur ve rahatla Ne olursa olsun eğer hayalinizdeki evi yaratmayı, mahalle sakinlerinin yenileme işlerine yardım etmeyi veya bazı duvarların yıkılması gerektiğini düşünüyorsanız; işte karşınızda House Flipper! Sadece rahatça oturun, günlük rutininize ara verin ve House Flipper dünyasını, yani kendi dünyanızı araştırmaya başlayın!