Hole io: Complete Edition
Favori kostümünü seç, ye, büyü ve hayatta kal. 4 oyuncuya kadar çok oyunculu modda yarış veya her şeyi tek başına ye. Hole io: Complete Edition şunları sunar: - Yutulacak farklı şeylerle dolu 15 harita - Siyah deliğini daha da havalı yapan 85 animasyonlu kostüm - Aynı ekranda 4 oyuncuya kadar 2 çok oyunculu mod! - Gökyüzünden düşen şeyleri yuttuğun sonsuz mod - Oyun sırasında beliren güçlendirmeler - Temalı çıkartmalar toplama - Herkesin oynayabileceği kolay kontroller - Basit kurallar ve bolca eğlence! Önündeki her şeyi — çöp kutuları, yangın muslukları veya arabalar — yutarak büyü. Daha büyük nesneleri veya diğer oyuncuları yutacak kadar büyü. Hiçbir şey önünde duramayıncaya kadar ye!