Hitman HD Enhanced Collection
Dünyanın en iyi suikastçısı geri döndü ve şimdi 4K çözünürlükte, 60 fps kalitesinde! İlk kez Xbox One'da oynanabilir - hiç görmediğiniz hâli ile Blood Money HD ve Absolution HD'de Ajan 47'nin yerine bir kez daha geçin. Hitman: Blood Money HD - Ajan 47'nin sözleşmeli teşkilatı ICA'daki suikastçılar bir dizi saldırıdan sonra ortadan kaldırılıyor ve kavgaya daha büyük ve daha güçlü bir teşkilatın dâhil olduğu görülüyor. 47, hedefte olabileceğini hissederek Amerika'ya gidiyor ve öldürmeye hazırlanıyor. Hitman: Absolution HD - Teşkilatın ihanetine uğrayan ve polislerin peşine takıldığı Ajan 47, yozlaşmış ve çarpık bir dünyada kendi kurtuluşunu arıyor. En iyi Hitman HD tecrübesinin tadını şimdi çıkarın!