Hidden Cats in Tokyo
Konichi-miyav, çaylak! Tokyo'nun yardımına ihtiyacı var çünkü şehirde yaşayan kediler canavara dönüşmeye başladı! Şehri renklendirerek hikâyede ilerlemek için kedileri, insanları, eşyaları ve başka şeyleri bul! Tokyo'nun kedileri sana güveniyor! Özellikler: - Bulunacak 1700'den fazla gizli nesne - Toplanabilir kartlar! - Renklendirilecek 15 hareketli seviye! - Hidden Cats sanat tarzının çizgi filmvari ve etkileyici bir yorumu... - ...ve robotlara karşı destansı baş düşman savaşları!