GreedFall
Her noktası büyü, servet, kaybolmuş sırlar ve fantastik yaratıklarla dolu çok uzaklardaki yeni bir adayı keşfedin. Yol arkadaşlarınızla ve tüm gruplarla birlik olarak veya onlara ihanet ederek bu yeni dünyanın kaderini belirleyin. Diplomasi, hile veya kaba kuvvete başvurarak yaşayan, gelişen bir dünyanın parçası olun ve gidişata ve hikayeye yön verin. - Gerçek bir rol yapma deneyimi yaşayın: Görevleri ve hedefleri çarpışma, diplomasi, hile veya gizlice hareket etmek gibi çok farklı yöntemlerle tamamlayın. - Karakter gelişiminde mutlak özgürlük: Karakterinizin cinsiyetini seçin, dış görünümü belirleyin ve sahip olacağınız kabiliyetleri, büyüleri ve yetenekleri özgürce seçin. - Gizemli bir büyü dünyasını keşfedin: Büyük bir yolculuğa çıkın ve doğaüstü varlıklar tarafından korunan kadim sırları açığa çıkarın ve adadaki büyünün tezahür edişine şahit olun. 4K çözünürlük, gelişmiş grafikler, hızlı yükleme ve performans modunda 60 FPS'in tadını çıkarırken kendi kaderini belirle!