Gnomdom
Tuhaflıklarla dolu bir ormandaki küçük bir cüce köyündeki Cüce Büyükbaba, 100. doğum günü için ailesinin toplanmasını bekliyor. Ormanın uçsuz bucaksız yeşilliklerini keşfet ve Cüce Büyükbaba'nın garip yerlerde sıkışıp kalmış olan akrabalarını kurtar. Bulmacalar çöz, aile fotoğrafları topla, elle çizilmiş görsellerin keyfini çıkar ve tüm cücelerin evlerine ulaşmasını sağla. Özellikler: - Elle çizilmiş büyüleyici görseller - Özenle tasarlanmış atmosferik seslerden gücünü alan doğal ve masalsı ortamlar - Mizah dolu ve keyif veren bulmacalar - Her yaşa uygun kolay kontroller - Çok mutlu bir son!