Get Even
Soğukkanlı bir paralı asker ve kiralık katil olan Black, gizemli eski bir akıl hastanesinde uyanır ve geçmişine dair hiçbir şey hatırlamamaktadır. Onu ele geçiren gizemli ‘Red’in rehberliğinde, kullanıcısının anılarını tekrar yaşamasını ve onları şimdide yeniden deneyimlemesini sağlayan eşsiz bir başlık teknolojisi ile bir tür tedaviye başlar. Ve Black böylece hatırlamaya çalışır. ‘Pandora’ başlığının yardımıyla kendi zihninin derinliklerine bir yolculuk yapar ve hatırlayabildiği tek olayın, üzerine bomba bağlanmış bir genç kızı kurtarma girişiminin, ardındaki gerçeği keşfetmeye çalışır.