Fresh Start
Yardımınıza ihtiyaç duyan bir dünyaya hoş geldiniz! Fresh Start, dünyayı temizlemek ve doğayı canlı ve renkli hâline geri döndürmek için bir göreve çıktığınız rahatlatıcı, tek oyunculu bir oyundur. Hayvanlara yardım ettikçe, bulmaca çözdükçe ve etrafınızdaki bitkileri büyüttükçe dünyanın gözlerinizin önünde değişmesini izleyin. Tüm dünyayı dolaşın ve ona hak ettiği yeni başlangıcı verin! ETRAFINIZDAKİ DÜNYAYI KURTARIN! Elinizde harika bir makine var: Elektrikli süpürge ve sulama hortumunun bir birleşimi! Dünyayı dolaşırken yeryüzündeki çamur ve pislik yığınlarını temizleyebileceksiniz. Süpürülen ve toplanan tüm çöpler, daha sonra değerli tecrübe puanlarına dönüştürülebilecek. YETENEKLERİNİZİ GELİŞTİRİN! Dünyayı eski hâline getirerek tecrübe kazanacak ve bunları yetenek mağazasından çeşitli geliştirmeler almak için harcayabileceksiniz. Çalışarak kazandığınız tecrübe puanlarını işinizi daha verimli bir hâle getirmek için kullanabilirsiniz. KURUMUŞ BİTKİLERİ SULAYIN VE ONLARI ESKİ GÜZELLİKLERİNE KAVUŞTURUN Kurumuş ve ölmüş bitkileri hayata döndürmek için suyun gücünden faydalanın. Filizlenmeye başlayan bitkilerin güçlü bir şekilde çiçek açmasına yardımcı olmak için onları sulayın! Unutmayın! Hayata dönmek için suya ihtiyaç duyanlar sadece bitkiler değil! BAŞKALARINA YARDIM EDİN VE ARKADAŞ EDİNİN! Dünyayı gezerken yardıma ihtiyaç duyan sevimli, eşsiz arkadaşlarla tanışacaksınız! Yeteneklerinizi kullanarak hayatlarına huzur ve mutluluğu geri getirdiğinizde kısa sürede minnettarlıklarını ve dostluklarını kazanacaksınız. GİZEMLİ EŞYALAR ARAYIN VE BULMACALAR ÇÖZÜN Bu iş sandığınız kadar basit değil. Dünyayı temizlemenin yanı sıra yolculuğunuz boyunca gittiğiniz her yerde sizi bekleyen görevler olacak. Seyahat araçlarınızı tamir etmek için haritalarda gizlenen bulmaca öğelerini ve mekanizma parçalarını bulun. Aç hayvanları beslemek için yemek dağıtıcıları toplayın. Dünyanın dört bir yanında seyahat ederken ve doğayı kurtarırken tapınaklar, kamp alanları ve çok daha fazlasını keşfedin!